LABIL

Det ordet beskriver min vecka otroligt bra.
Vill bara att den ska ta slut nu.
Har varit helt fruktansvärd. Speciellt gårdagen...

Och nu sitter jag här med en ond mage och två missade lektioner. Psykologi och gymnastik.



VEM HAR DU SNOTT DET HÄR IFRÅN: En person
IDAG: Började okej, gick till sämre och sämre. Kvällen kommer bli bättre!
IGÅR: En otroligt omtumlande dag som tog musten ur mig.
IMORGON: Vet ej
ÖVERMORGON: Vet ej
DAGENS MUSIK: Morrisey
REKOMMENDERA EN LÅT: Dogs die in hot cars - Godhopping
VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL? Bli ompysslad av Osc.
VAD VILL DU GÖRA JUST NU? Bli ompysslad och bada badkar! (som inte finns)
VAD HAR DU ÄTIT IDAG? Frukost. Och gulasch-soppa + macka med gul papricka på i bamba.
SENASTE LÅT DU HÖRDE? Speedway med Morrisey
SENASTE INKÖP: Censur
DET SENASTE DU SLÄNGDE BORT? Ett kvitto, tror jag
BRUKAR DU ÄTA FRUKOST? Ja.
VAD GÖR DU OM HELGERNA? Lite ditt och datt. Oscar, vänner, fest, fika.  
BRUKAR DU BÄDDA SÄNGEN? Oftast
HAR DU MEST SKIVOR ELLER FILMER? Skivor.
FAVORITAFFÄR? H&M och Indiska är trevlig
HUR MÅNGA TIMMAR SOVER DU PÅ EN NATT? 7-10. Måste sova mina timmar annars blir jag knäpp.
FÖREDRAR DU ATT VARA SINGEL? Nej.
ÄR DU NÖJD MED DIG SJÄLV? Ja. För det mesta.
HUR MÅR DU JUST NU? Har mått bättre
SENASTE PROGRAM DU SÅG PÅ? Lost
SENASTE FILM? Populärmusik från Vittula = tråkig
VAD VAR DET SENASTE DU SA? Ett framviskande hej i rädsla för att låta förhögt pga musiken i högtalarna
HUR OFTA TVÄTTAR DU ANSIKTET? Varje morgon och varje kväll och nångång då och då.
HUR OFTA TVÄTTAR DU FÖTTERNA? När jag duschar. Fotbad sker sällan.
VEM VET MEST OM DIG? Oscar, tror jag
VAD HAR DU I DITT FÖNSTER? Massa ljuslyktor, en lampa och en blå vinflaska med en plastplomma i
VAD BEHÖVER DU MEST JUST NU? Mat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback