Print it out

Har textlektion nu. Vi gör övningar i In-design, det är jättetråkigt.
Vi ska komma på idéer till våran Scrap-book också, som inte ska vara en Scrap-book.
Mitt huvud är helt nollställt idag. Kommer ingen vart med mina tankar.

Jag måste köpa en ny väska. Så det är precis vad jag ska göra idag också.
Sedan ska jag hälsa på min man som ligger hemma och är krasslig.

Hade shoppingrunda i Götet med Oscar och Niklas i Tisdag. Jag köpte en svart trench-coat liknande kappa + ett svart halsband. Black Magic Woman. Missade en labb i Naturen på grund av shoppingen. Det gjorde mig ingenting. Man borde inte läsa Natur B när man går Samhäll Media. Ge oss lite samhällskunskap B istället så skulle jag inte gnälla!

Men skriv ut mina papper då kära Lexmark skrivare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback