Skogspromenad, bullar & dans.

Igår var det en hektisk dag.
Skola till klockan fem.
Personalmöte på Tingberget från kvart i sju till kvart över tio.


Hade orientering sista lektionen.
Gick alldeles lysande för mig, Jenny & Lisa. Till en början i alla fall.
Sedan blev det problem. Avverkade alla kontroller från 8 till 4 sedan kom den jävla 3:an.
Vi VAR på rätt ställe. Måste varit gympalärarna som placerat ut den fel.
Fick vända om och kom tillbaka en halvtimma efter lektionens slut. Yes.
Ska aldrig någonsin orientera mer i mitt liv. Lovar och svär.

Sedan var det då personalmöte hemma hos Jessika på Tingberget.
Hela Majgårdenligan, ny personal som gammal + söting bebis, från Kungsbacka var samlad.
Vi åt huvudrätt, efterrätt, pratade jobb och spelade spel. Majgårdenspelet.
Alla verkar trevliga så det blir nog prima skinka.



Så han jag EN till sak att förmedla. Den saken hände också igår och gjorde mig glad.
Jag gick runt på H&M en snabbis och där mötte jag Sandra, min danslärare från skolan i ettan.
Fick en kram av henne och så sa hon att hon kommit att tänka på mig häromdan, då hon tittade på Floor filler. Hon sa att hon hållt utkik efter mig. När jag sa att jag inte varit där sa hon att hon tyckte jag skulle söka nästa år. "Du har något unikt i din dans och du har det rätta utseendet. Du skulle passa in där. jag tror du är en sådan person som dom söker!" Jag blev paff. Och glad. Jag vet med mig att jag inte skulle gå vidare om jag sökte dit för dom som är med i Floor filler är grymma och tusen dubbelt så mycket bättre än mig, men att hon hade dessa höga tankar om min dans gjorde resten av min dag.
Hade inte hjärta att tala om att jag inte dansar just nu. Jag borde kanske skärpa mig och ta upp det igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback