You hit me really hard

Gott Nytt 2006!

Året då jag kommer ta studenten. Galet. Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma. Förr var den så avlägsen, men nu är jag snart där. Fort går det, och ännu fortare blir fortsättningen enligt ett flertal källor. Det är nästan lite skrämmande...



Jag har sovit HÖGST en halvtimma i natt. Jättekonstigt i och med att jag VAR hur trött som helst men sömnen ville trots det inte infinna sig. Så jag ÄR fortfarande hur trött som helst. Massa sömn att ta igen. Fast jag har hört att man inte kan ta igen sömn, man kan bara sova bättre.

Om någon timma kommer Oscar hit efter gymmet. Då har han (förhoppningvis) köpt med sig Tillbaka till framtiden, åt mig. Någon gång måste man väl se den där Michael J Fox filmen.



Varsågod Jenny! ;D

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tackartackar :D

2006-01-03 @ 22:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback