Åk aldrig med metro travels.

Jag och Oscar var dumma och gjorde det, vilket resulterade i att metro travels "glömt" att skicka in våran bokning till hotellet, vilket betydde att vi inte fanns med i hotellets bokningslista och DET innebar problem.
Hoteur Leo som vi till en början skulle bott på hade nämligen inga lediga rum. Det fick känsliga och trötta mig att gråta en skvätt, trots att jag visste nånstans att det skulle lösa sig. Vilket det också gjorde. Personalen på Leo fixade (utan att informera) in oss på Hoteur Linda istället, som låg en kilometer längre bort. Fick åka gratis taxi, alltid något för någon annan kompensation har vi inte fått. När oscar ringde till kundtjänsten, när vi befann oss i ovishet, sa de: "Det är inte första gången det händer" NÄHÄ, men då är det kanske på tiden att ni gör något åt det, liksom. Så som sagt; ÅK ALDRIG MED METRO TRAVELS.

Annars hade vi en världsbäst resa. 
Åt gott, badade gott, drack gott, shoppade lite, dog i solen, njöt i skuggan osv. 




Idag var första dagen på jobbet igen. Inte roligt.
Roligt var det däremot hos Kalle i lördags. 
I was made for loving you baby.  

Kommentarer
Postat av: ridings

det där lät inte bra. Men som jag alltid säger, det löser sig alltid.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback