Waterproof

Om 7 timmar skall jag upp. Imorgon vid den här tiden befinner jag mig på Mallorca - Palma de playa.
Har försökt uppdatera min spanska något men det är näst intill omöjligt. De lektionerna under det året jag lade ner på att lära mig Spanska är lika bortglömt som det där programmet där jag tror Adam Alsing var programledare och där han avslutade varje program med repliken "Och glöm inte att ta med dig tandborsten". Me llamo Sofie. Annars är det bara franska som ploppar upp i huvudet.

Innan jag somnade igår såg jag en film på Hallmark som handlade om en Amish-tjej i ett Amish samhälle som blev kär i en cowboy. Det var kul. 

 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hoppas du får det trevligt och varmt på mallroca!

2006-07-24 @ 22:23:07
Postat av: Lisen

Åh, hoppas ni får det jättemysigt!!
Vi får hitta på nåt när du kommer tillbaka.
Pussis

Postat av: ridings

Vad roligt för dig, hoppas du får det kul.

Innerst inne hoppas jag att det regnar hela veckan i Mallorca.

2006-07-28 @ 21:18:05
URL: http://ridings.blogg.se
Postat av: Jocke

Ja det var synd =(
Ja tackade nej till platsen i borås, för jag hade behövt jobba samtidigt som ja gått där och pendlat fram och tillbaka och pluggat samtidigt, ja skulle ha dött. Tog reservplatserna i gbg istället. Får se vad som händer.
Tycker hela sp3a får träffas snart :O

2006-07-31 @ 18:10:50
URL: http://ekasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback