Why does it always rain on me?

Det regnar ute. Alltså det öser ner.
Fast jag är tacksam för det gjorde att folk inte orkade ta sig till Majgården och det i sin tur resulterade i att jag och Johanna fick en lugn och näst intill smärtfri morgon/lunch-pass. (Förutom en sur gubbe som käftade lite granna)

Ikväll är det tänkt att jag och Emely ska ner åt Varberg på Daniel Lemmas spelning på Emma's. Jag hoppas för allt i världen att det inte är utomhus för då funkar det ju inte..? Dvs om man inte vill ta sig en dusch.

Nu är jag sugen på att köpa höstkläder!

Kommentarer
Postat av: ridings

Men det regnar ju inte längre! Iallafall inte här. Plus att Varberg är långt härifrån. Tänk vad Gälar skulle hjälpa om det regnade.

Ha så kul i Varberg, hoppas du inte bryter bena.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback