Add your thoughts

Don't let the dreams be dreams.
Vad har jag för drömmar då?
Jag borde ta reda på det och förverkliga det ovanstående.

Jag borde köpa en skiva med Jack Johnsson.

Imorgon är det Le grande finale!
Hoppas Någon, jag bryr mig faktiskt inte om VEM, piskar skiten ur Carola.
Jag skulle jubla av sann glädje. Om inte annat hoppas jag att Carola inte kvalar vidare till riktiga Eurovision song contest. Den stora frågan är då; skulle hon bli syndabock?
Ärligt talat vet jag faktiskt inte. För svenska folket har en sjuk tjusning för Carola av någon oförklarlig anledning!
Vad har hon gjort som är så mycket speciellare än alla andra? Är det för att hon [vejlar] sönder hakan och är fanatiskt troende? Kanske.

Heja Andreas Johnsson... eller nåt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför sånt hat soffan? :D

2006-03-18 @ 15:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback