Dancing shoes

Jag tror jag dör. DET SNÖAR UTE! sajdshgshdfgjdsöljfsjgushd. Skall vi aldrig få vår i det här landet?
Som jag sa till Lisa och Nathalie förut när vi gick runt och spelade in ljud och det blåste aset ute:
"Jag hatar Sverige!"
 
På tal om våra ljudinspelningar. Nästa vecka är det PA-vecka (projektarbetesvecka). Det innebär att vi skall bli klara. Det kommer vi nog bli också, men vi kommer få jobba en himla massa.

Idag skulle vi spela in lite moppeljud och gick till Varlaskolan (kungsbackas centrala högstadium).
GUD VAD GLAD JAG ÄR ATT DE DÄR ÅREN ÄR ÖVER. Små bebisar som går runt och skriker och tycker att de är de tuffaste människorna som går runt i ett par skor. Mentaliteten är fruktansvärd. Fast lite charmig på något vis, kanske? Eller nej. Bad två killar om att köra runt med sin moppe, vilket de gärna gjorde. Haha.

Jag vill dansa swing! Varför levde man inte då? Fast i och för sig är jag väldigt glad över att jag inte levde under andra världskriget när swing var stort (enligt filmen Swing kids).
 
swing

Kommentarer
Postat av: gyllander

anar jag en lite aggresiv ton i ditt senaste blogg? Lär dej da pros! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback