Det gäller att känna känslorna

Jag har börjat ändra mitt tankesätt!
Helt plötsligt har jag börjat inse att man kan få en del saker gratis, med lite ansträngning.
Förutom att jag skickat efter lite gratisprodukter på alltgratis.se, eller nu vad sidan heter, så har jag börjat uppmärksamma alla små erbjudanden i tidningarna jag läser.
Nu senast fick jag skriva en motivering till Varför jag ska vara en av de 5 som vinner Tjenare Kungen.
Värt ett försök. Varför inte liksom? Någon gång måste man ju ha tur med sig! Eller...?

Idag beställde/hämtade vi ut alla 40 (tur&retur) biljetter till Danmarksresan i Maj.
Jag ser fram emot det! Vi fantiserar om hur vi går runt på ett soligt ströget, sitter på en uteservering, äter glass, dricker öl och bara har mysigt. Jag vill, jag vill!

Snart startar jag en hatkampanj mot snön och kylan. Någon som har lust att haka på?
Anmäl dig då här för vidare information.



nina Nina Person

madonna Madonna

Ytterligare ett samarbete mellan Lisa & Sofie. Nu ska även ett nytt påbörjas:
www.röj-en-mina.nu



High on you and on drugs säger:
skriver blogg
Chris säger:
ok ok plugga är överskattat, jasså blogg skirv att du skriver med mig huhuh

Hälsar Christian från Norrköping (som råkade hamna på vår klassresa film från 9:an i Strasbourg/Frankrike). Haha.

ps. Värst vad det blev mycket snack om klassresa nu.

Kommentarer
Postat av: jen

asså! hallå! det är SNÖJÄVLASTORM ute.
jag är med dej. totalt. vi kan typ gå ut med stora enorma värmefläktar o smälta bort AAAALLL skit. ja. det gör vi. jag blir förbannad.

2006-03-02 @ 19:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback