Walk away

Dags att uppdatera lite blogg.

Idag skiner solen. Det ser varmt ut inifrån, men när man går ut möts man av motsatsen. Fast det går dock åt rätt håll! Jag och Oscar gick och hämtade min kamera förut som anlänt till kiosken/posten. Den är söt och är för en gångs skull inte ett skit köp (hoppas/tror jag) som jag annars brukar satsa på.

Igår var det födelsedagsfirande på Mingel för Nathalie & Tobias. Det var helt ok men inte så mycket mer. Ungefär som man väntat sig, alltså.  Mingel är alltid Mingel och man vet PRECIS vad man får.

Ikväll blir det ännu mera födelsedagsfirande, i efterhand, för fröken Elin.
Ska äntligen få träffa Alfons. Helt sjukt att vi inte har stiftat bekantskap än, inte sant Elin?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback