Aurora

Igår var jag och Emely på balett på Göteborgsoperan. Vi fick gratis biljetter och gled in tillsammans med de små estet-ettorna från skolan.
Det är kul att gå på Göteborgsoperan och det är så kul att se saker och ting live. Känslan är så häftig.
Baletten handlade i alla fall om Törnrosa, Aurora. Den var fin fast lite oklar på en del ställen.
Allra bäst var skuggspelet bakom en vit skärm. Hade kunnat sitta och titta på det hur länge som helst.

Om en timma skall jag ta bussen in till kungsbacka för att jobba. Fast först ska jag kika in på Indiska som öppnat på Kungsmässan. Hoppas på öppningsförmåner som man brukar få om man köper nåt i en nyöppnad butik. Jag gillar Indiska. 


Om en vecka är det Danmark! Skriva packlista snart?
Oscar har köpt bil!
Ikväll är det semi-final! Hoppas Carola inte går vidare.
(Jaha, nu kommer hon på P3 också...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback