I'd rather dance with you

Idag hittade jag vad jag skall ha på mig på studenten.
På Lindex av alla ställen uppenbarade sig klänningen som inte är en riktig klänning för mig.
Den blir perfekt tillsammans med ett par vita leggins och mina guldiga ballerinaskor.

Köpte mig dessutom ett par skor. (Trots att jag lovat mig själv att inte köpa massa mer den här månaden, men jag kan ju bara inte låta bli. Jag är jobbig).
De är i alla fall söta och blommiga.



Satt och skrev den jävla projektrapporten hela lediga dagen igår, det var inte kul.

Valborg var däremot kul, eller snarare mysigt och trevligt.
Vi grillade hos Bea. Första grillningen för i år. Det smakade gott och jag vill ha mera!

gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback