Koutsläpp

Nu är jag sur. Inlägget jag kämpat med att skriva den senaste halvtimman försvann. Helvete.

Skulle bara meddela att det var en händelserik helg.

Söndagen påbörjades efter alldeles för lite sömn med en kidnappning av Joakim som fyllde år.
Han hade haft 20års fest på lördagen och var fortfarande full när vi kom och drog med han in i vår varma bil.
Vi körde långt ut i skogen och Jocke fattade ingenting. Det var vädligt roligt. Tillslut kom vi till massa öppna fält och ängar. Där fanns det typ en miljon bilar och ännu mera folk. Joakim var ett frågetecken vid det här laget. Efter en bit grusvägs-gång anslöt vi oss till allt folket som stod och hängde runt en stor äng. Efter att ha stått och glott där en stund springer det plötsligt ut en massa glada kossor som är ute på grönbete för första gången på ett år. Joakim garvade och tyckte att det här var det bästa sättet att bota en bakfylla på.

Att gå på koutsläpp ska jag göra om. Det var mysigt.

  
    
 Hej, jag har inga ögon.

Har pluggat som en gris två dagar i sträck nu.
Jag hatar att plugga. Ska inte göra det på ett BRA tag när allt i skolan är över om två veckor.
...Vilken frihet, tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback