Nu spårar det ur!

Danmark - Köpenhamn, var superbt! :D
Väldigt rolig resa måste jag säga.

Vad den har erbjudit är bland annat:
- Shopping i mängder.
- Irländska pubar + folk.
- Fnitter/skratt i mängder.
- Trötta fötter, ögon och huvuden.
- Sprit i mängder.
- Roliga människor.
- Mat i mängder.
- Kareoke-sång.
- Störda kommentarer i mängder.
- Danska språklektioner.
- Dans i mängder, på golv och bord.
+ en massa mer som jag inte orkar dra för jag är lat.
Ska dessutom skriva en alldeles egen version till mig själv som är förbjuden för andra att läsa. Hah!

Smakprov: (stulet från lisa
www.lisen.blogg.se)
Mest använda mening: Nu spårar det ur!
Roligaste kommentaren: Fan va glad jag blir när det är blommor och grejer! (Martin, runt 23:00, Emma's)
Roligaste uttropet: Hej vin! (Jenny under hej bög)
Roligaste felsägningen: Varför finns det ingen bengt här!? (Lisa, Kbh station, bakfull, skulle säga bänk..)
Jennys mest använda ord: RUDE
Helgens ordböjning:
Rudish
Nytt ord som borde finnas med i ordboken: Schletenhet
Helgens partytrick #1: Sofies (mitt) sneda visslande
Helgens fall: Christian från våningssängen mitt i natten
Helgens felsjungning: Why do you fill me up, watercup baby, just to let me down
Medveten felsjungning: Hey hey hey, mango aeyha
Helgens mest oförståerliga ord: Fem och halv fems
Helgens besvikelse: Att det inte gjorde ondare på Jonathan när vi vaxade benen på honom

Och så måste jag lägga till på listan,
Helgens godaste dryck: Mathildes-chokladmjölks-festis + fishermen shots.

Det var allt för mig den här gången, so long!
ps. Sp3a är söta .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback