Så var det dags igen.

Idag: Tittat på bil i göteborg. Fikat på Karma. Pluggat. Läst bok.
Igår: Jobbade. Hyrde film. Drack vin hos Oscar.
I förrgår: Skola. Estet-treornas teater. Fika på Snäckan med Emely.
Imorgon: Skola, naturprov. Ut och äta med några flickor från klassen.
I övermorgon: A-dag fast är tvungen att ta mig till skolan, redovisa om Cuba krisen.

Humör just nu: Känner mig ganska nollställd.
Stjärntecken: Fisk, och en ÄKTA sådan. Många påståenden är slående lika.
Väder: Idag soligt fast blåsigt och inte speciellt varmt.
Bästa egenskap: Effektiv och kärleksfull
Sämsta egenskap: Lätt irriterad och kan bli snäsig (utan att  mena det)

Favoritmånad: augusti eller juli
Tv eller film: film, men jag tittar nog mer på tv
Bok eller tidning: beror på vad man känner för
Bar eller nattklubb: bar - om man vill hänga och ha trevligt, nattklubb - om man vill dansa och ha kul
Arbete eller skola: Skola = slappare

Morgon eller kväll: kväll
Klädsel just nu: jeans, ljusgul piké-klänning från h&m
Sällskapspel eller tv-spel: tv-spel. fast sällskapsspel också
Kramas eller pussas: kramas och pussas!
Promenad eller bio: bio

Öl eller vin: Vin
Godis eller snacks: Godis
Byxor eller kjol: Byxor, men kjol också
Senast sedda film: Den där om han som ska fixa en dejt med Drew Barrymore på 30dagar 
Komiker: Måns Möller är söt. Det finns många! Men inte Robert Gustafsson, bara ibland.
Skådespelare: Gud, svårt, jag vet inte.. Johnny Depp är bra! Men inte den bästa :)
Artist: INTE CAROLA I ALLA FALL!

Stamgäster på din blogg: Jenny, Lisa. Oscar. Grabbsen från klassen? Mathilda?  Emely.. Caroline? Jag vet inte riktigt.
Förhållande eller singel: Oscar
Hetro, bi eller homo: hetero
Kärlek eller vänskap: båda!
Glasögon eller linser: none
Storstad eller småstad: storstad, fast småstäder är mysiga på sommaren
Stökigt eller städat: städat
Restaurang eller hemlagat: restaurang, fast mammas hemlagade
Tävling eller lek: lek! hatar tävling
Jacka eller kappa: kappa är väl också jacka?
Stark eller svag: jag? fysiskt? psykiskt?
Brun eller blek: brun, tack
Favoritbutik: haha... gissa?

Favoritnöje: umgås med de jag tycker om
Favoritmat: grillat!
Fjantig eller tuff: fjantig
Händer eller fötter: fötter är konstiga. händer kan vara snygga!
Sparare eller slösare: sparare och slösare. fast slösar nog mest

Kommentarer
Postat av: Emely

Jag läser din blogg så fort jag kommer åt, sådetså! inga punkter på mig :P

2006-05-17 @ 14:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback