Back on track.

Jag saknar min kära pojkvän.
Har inte fått prata med honom sen i fredags.
Låter inte länge, men för mig är det, det. Punkt.

Idag ---> förskola.
Mycket bra. MEEEEN, vi var ute non-stop från 13:00 till 17:00. FYRA TIMMAR och barnen klagar inte. VA?! De åt till och med mellanmålet ute. När jag gick på dagis/ i skolan var en timma utomhus aktivitet nog liksom. Imorgon ska de jobba med sitt tema, då blir det inte lika mycket ute. Måste köpa termobyxor snarast. Gekå´s nästa. Börjar känna mig som en Varbergare.

Har i övrigt köpt världens finaste gummistövlar!

Kommentarer
Postat av: jenny

det är illa när man måste köpa termobyxor! på gekås! men dom är värda det dom små liven! puss

2007-10-22 @ 22:51:56
Postat av: jenny & jessica

hej. vi undrar om förskollärare är "samma" som dagisfröken? Om inte, vad är skillnaden? Vi har diskuterat men vi kan inte komma på hur det ligger till. Antar att du kan skriva här på bloggen och göra oss lite klokare. Vi i Skövde kan inte så mycket. Puss

2007-10-22 @ 22:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback