Om du bara får:

Äta bananer eller äpplen under ett år?
Svar: Äpplen = godast 

Bara får se på nyheterna eller hyra film i två månader?
Svar: Hyra film!

Åka till London eller Paris?
Svar: London, för jag har inte vart där

Döpa en son till London eller Paris?
Svar: Men gud. Inte paris i alla fall, då skulle han kopplas ihop med Hilton

Ha en hund eller fem katter?
Svar: En hund! (om nån annan går ut och går med den)

Leva utan tvättmaskin eller utan mobiltelefon?
Svar: Mobilen.. handtvätt funkar nämligen inte

Om du var tvungen att vara en av prinsessorna, madeleine eller victoria, vem skulle du välja och varför?
Svar: Victoria. Har fått för mig att Madeleine ska vara ganska odräglig

Om du vann os-guld i en sport, vilken sport skulle det vara, du måste välja en, vad vill du helst ha ett os-guld i ?
Svar: Konståkning, kanske?

Om du fick tre önskningar vad skulle du önska?
Svar:
1. att jag fixar tentan på fredag
2. att december månad kan komma
3. att åka till ett varmt land och föda mitt solsuktande sinne samt kropp

Tre egotrippade önskningar, då.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Klart du fixar tentan =)
Hur går pluggande i övrigt?

Den önskningen med december lät grymt bra, längtar kupiöst mycket efter julen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback