Bakdel.


Såhär såg det ut igår när jag och Oscar klättrade in i hans bil genom bakluckan. Hans centrallås hade hängt sig så ända sättet att ta sig in var via den vägen. Såg nog ganska roligt ut i ösregnet på parkeringen. Vi fick i alla fall ett skrattanfall när vi var på plats och upptäckte att man inte heller kunde låsa upp bilen på insidan. Alltså fick vi även ta oss ut genom bakluckan. En bil som behöver lite service kanske?

Köpte oss en lurvig ryamatta för 599:- på Chilli igår. Jag är nöjd. Har alltid velat ha en lurvig matta. 

Börjar känna mig som en hemmafru av att bara gå hemma. Har fått för mig att jag måste putsa fönstrerna, som visserligen är väldigt smutsiga, men ändå. Dagens projekt blir alltså att inhandla lite fönsterputs. Är det tidningspapper som fungerar så bra att putsa med, eller vart har jag hört det?

Kommentarer
Postat av: sys

Akta dig för tidningspapper. Våra fönster blev alldeles flammiga när vi använde det.

2008-08-13 @ 22:02:10
Postat av: Mary

vad sexigt! bra gymnastik om inte! party hos mig imorgon, ni är redo va? :D

Postat av: jenny

alltid något med dessa bilar!?!? haha. jag kan tänka mej att det var fruktansvärt roligt. jag hade skrattat åt er iallafall. :)

2008-08-14 @ 14:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback