Do the paddle

Idag har jag och lite annat folk suttit vid ån i solskenet (det är varmt!) och tittat på när Oscar och Niclas gått i mål i Kungsbacka river.  De kom på 19:e plats, hade kommit ännu bättre om det inte vore för att hjulen ramlade av kanoten när det skulle springa över från ett vattendrag till ett annat. Men 19 av 50 är inte så dåligt tycker jag. Om det varit jag hade jag inte ens avslutat loppet. Aj, mina armar! 

Har fikat med mamma och pappa också.
Ska iväg och köpa thaimat snart, orkar inte laga något idag. Dessvärre kommer vi nog inte orka laga något imorgon heller för då räknar vi med att vara bakis. Ikväll blir det nämligen fest i ladan, som hör traditionen till när det varit Kungsbacka river.

I övrigt var Marias lägenhet finfin. Maria gör dessutom jättegoda pita-vitlökssmör-parmesan-bröd i ugnen. Mumma!

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack för igår! För de superfina presenterna. Hoppas ni har det party i ladan nu! puss dear

Postat av: jenny

nu har jag internet på min nya dator och typsnittet är lika coolt här som på marys dator. har säkert med att göra att vi har vista kanske? vad vet jag. imorn åker jag till skövde. kommer sakna dej. men vi ses snart. puss

2008-08-18 @ 18:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback