Dum läsare?

Har kommit på att jag är en ytlig läsare, dvs jag läser lättsmälta böcker som varken kräver tanke eller reflektion. Chiclit, självbiografier och Jonas Gardell (en del tanke dock). Gör det mig till en "dum" läsare? Orka boksnobberi. Försökte mig på Mannen som älskade Yngwe (igen) men författeren dribblade bort mig i harranger om jag vet inte vad. Boken har potential till att vara en sådan som jag gillar, ytlig, men så blir det mycket mer därtill som tappar bort mig. Tacka vet ja Marian Keyes!

Nu ska jag äta frukost. Sen blir det bibliotekt där jag skall låna lite experimentböcker till labbar som jag skall utföra med en barngrupp. Efter det blir det lite shopping. Något stickat och kanske en väska. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer. Både jag och Osc ska jobba tidig morgon imorn. Det blir första gången jag jobbar på över en månad, känns helt skumt!

Kommentarer
Postat av: jenny

du är inte alls dum! man orkar inte läsa intellektuella böcker heeela tiden. dessutom är man bara en vanlig människa precis som i chiclitten! så bry dej inte om det. jag hatar också boksnobberi, fast jag hatar musiksnobberi ännu mer. puss

2008-08-29 @ 13:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback