Inflyttningsfest, regn och mat.

Idag skulle jag spelat golf med mattanten från kursen, men vi fick ställa in för regnet. Bestämde att vi får ta det senare i veckan när vädret tillåter. Istället blir det bio, The dark night, för 65:- Sen har jag bara Mamma Mia! kvar att se.

Den försenade inflyttningfesten var riktigt rolig. Kul att så många tillslut kunde komma. Första gästerna kom vid 19:00 på kvällen och de sista gick hem vid 07:00. Eller då gick jag och Oscar och lade oss i alla fall. Hade fått ett roligt meddelande på köksbordet när vi vaknade på morgonen. Eller "morgonen". 12:40 kallas det visst. Gårdagen spenderade vi med att städa, fika hos Oscars päron i Myra och äta middag på Rumpanbar med Lina och Jonas. Souvlaki blev det för mig. Inte lika god som den i Linné.



Nu är jag ledig fram till den 25:e, då skolan börjar igen. Häärligt. Inget jobb, inget plugg, ingenting. Bara jag inte blir uttråkad. Nu ska jag laga mat till mig och Oscar som snart kommer från jobbet. Ris och kyckling i nån göra med cocosmjölk får det bli.

Kommentarer
Postat av: Mary

ja mattor är inte de billigaste,, jag har köpt en grön stor en på ikea, gick på 400 så jag är nöjd, haha.. men ajg förstår vad du menar,, det är dyrt! hoppas ni hade roligt i lördags! och vi ses på lördag om inte annat,, då kan vi snacka om när vi ska ses o sådär :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback