Knight

Okej. The dark Knight. Inte Night. Heath Ledger var strålande som väntat. Men det var Jack Nicholson i clown-rollen också. Så överdriver inte folk det hela bara för att han så tragiskt dog? Han kommer garanterat få Oscars-statyetten. Typiskt amerikanskt. Fast han är/var sig förtjänt av den också. 

Såg ett par fina jeans idag som jag måste köpa. Vet dock inte om jag är i behov av dem. Har ganska många mörka jeans. Men de här satt som en smäck, var så där riktigt, riktigt mörkblå och inte så dyra. Då bör man väl slå till?

Annars vill jag till IKEA. 
Kvar att införskaffa:
Tavla.
Nåt slags bord till Oscars laptop.
Matta under soffbordet.
Småkraffs.
Typ. 

Det regnade hela dagen igår. Jag gillar regn när man haft sol. Regn är mysigt. Tycker inte att hösten är så fel, faktiskt.  

Kommentarer
Postat av: Jocke

Regn kan vara jättemysigt! Speciellt en ledig dag och man sitter i soffan med en god bok!



Jo Heath kommer säkert få en Oscar man som sagt han var/är förtjänt av den. Lite överdrift kan det väl blivit, men tyckte ändå att de man hört om hans insats stämde till 90% iaf =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback