Leka modeblogg

Idag har jag gjort av med lite för mycket pengar. Men så går det när man köper kläder PLUS nödvändigheter som schampoo, balsam och mat.

Så nu tänkte jag leka lite modeblogg bara för att jag inte har något annat för mig. 
Här är mina klädinköp för dagen:

1.
 2. 3. 

Nu står jag mig ett bra tag! Får inte köpa mer kläder den här månaden. Kom ihåg det, Sofie.
Ska satsa mer på basplagg i höst. Därav den svarta koftan. Man har så himla mycket användning av det.
Verkar i övrigt som att jag fastnat för orange, och svart. Fast jag är i och för sig svart året om. Det är den bästa och snyggaste färgen - alltid.



BILD 1:
Halsduk, Indiska 149:- 
Väska,
Indiska 59:-
Solpuder, 
Nivea 120:-
Mascara,
Nivea 79:-

BILD 2:
Stickad cardigan, Gina tricot 299:-
Randig tröja med dragkedja,
H&M 149:-

BILD 3:
Orange baströja, Gina tricot 129:-
Svart kofta,
Gina tricot 199:-

Kommentarer
Postat av: jenny

himla fina kläder! o vad du handlade mycket! haha. vad roligt det måste ha vart! :) jag gillade den randiga. den kändes som du. puss

2008-08-30 @ 13:40:58
Postat av: amelie

nice! du har cool stil tycker jag, hihi!

kram amelie

2008-08-30 @ 13:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback