Nomore housewife.

Nu är det slut med hemmafrusdagarna, imorgon är det skola igen! Tar Sofies bil (inte min alltså) 08:15 från Kungsbackastation med Sofie, Amelie och Linnea. Ska bli ganska gött. Back to school.

Har suttit på altanen i solskenet och läst Underbar och älskad av alla (och på jobbet går det också bra) av Martina Haag. Fick den av Emely för ett år sedan då hon jobbade på ICA där de i sin tur fått en bunt med böcker tillsammans med Delmonte-bananer eller nåt? Trots viss pessimism faller sig boken bra! Den är rolig, drar på munnen en massa.



Sen förstår jag inte varför Martina måste ha sig själv på framsidan. En släng av hybris?

Tyckte i övrigt att hennes man Erik Haag var så snygg när jag var liten, väldigt liten. Har jag bara fått för mig att han var bästa vän med Göran Gillinger, eller förknippar man bara dem med varandra för att de hade/har  långt hår?

Vad hände med Göran förresten?! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback