Nya IKEA-katalogen har kommit.

Men det handlar inte det här inlägget om.

Dagen som flutit bestod av:
¤ Lunch hos mig med Caroline och pastasallad från Garlic.
¤ Besök hos tandläkaren där mami fixade våra tänder.
¤ Fika på Fyren aka Café Trubaduren. (Är det nånsin någon som kallar det vid sitt rätta namn?)

När jag kom hem vid sextiden och satte mig vid datorn upptäckte jag att de nya studiegrupperna kommit upp + litteraturlista och kurshandbok. Det verkar bli intensivt! Kursen sträcker sig bara från den 25/8 - 25/9. Har beställt tre böcker, över 500:-. Tack för den! Klarar mig nog från att köpa resten. Det blir att kopiera och låna och komma undan viss litteratur som inte är "nödvändig" då den "bara" riktar sig till en föreläsning och ingen examination.

Bästa sidan att beställa böcker från är
http://www.adlibris.com/
De har det mesta, dessutom är det fraktfritt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback