Regular

Ikväll ska vi på bio och se Mamma mia! Får se om den är så underbar som alla säger.
Imorgon blir det 5kamp på Liseberg med Majis, fast först ska vi äta på Rumpanbaaaar.
Jag har dammat och dammsugit. Nu är jag varm. Vad är det med väggarna i den här lägenheten, jag har ju bara ett litet linne på mig? Måste köpa mjölk och fil också. Nu får faktiskt lön/lån/bidrag ta och komma!

Mindre än en månad kvar till Coldplay, wieho!
Det värsta är att jag missar artprovet i skolan...
Hatar när man kommer efter när det är så himla mycket annat hela tiden.

Tja!

Kommentarer
Postat av: jenny

oj vad du bloggar. skoj! ledsen för det med bilen. det är okej att vara ledsen. jag ska också börja blogga massa när jag får ordning på mitt supersnabba internet. puss på dej sålänge!

2008-08-21 @ 14:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback