There's a fire within my soul.

Mamma mia! var som förväntat - underhållande! Abba är/var grymma. Meryl Streep är begåvad. Pierce Brosnan kan inte sjunga, men det har ändå sin charm. Jag gillart! (Och vad är det med mig och Colin Firth? Stolthet & fördom har förvandlat honom till något attraktivt i mina ögon. Hjälp!)



Kan inte direkt säga att jag känner mig speciellt taggad på femkamp idag. Men så är det.

Ett litet P. S: Waterloo är ändå sämsta ABBA-låten. Resten kör ju över den totalt. Den är så käck.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag håller med dej! waterloo är faktiskt sämsta (om man kan säga att någon är dålig?) låten. fast den ändå är jättebra. galet hur skickliga dom är ändå. måste gå på den snart! puss ps. jag får också en crush on colin varje gång han dyker upp. säg inget till nån.

2008-08-22 @ 23:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback