Köpmani

Idag har jag dejtat syrran. Vi gick en liten runda på stan, lunchade och tog en kaffe.
Jag fick köpt lite krafs som skor för 50 pix på Cheap mondays utförsäljning, ljusstakar från Bolagret och en kofta från Gina tricot. Fanns massor med fina höstkläder som man ville ha men av gammal erfarenhet vet jag att det är dumt att börja köpa nu innan hösten är här på allvar. För det första hinner jag tröttna på kläderna innan jag ens hunnit använda dem (för att de varit för varma i augusti och en bit in i september). För det andra kommer det komma in så mycket mer som överglänser det som är i butikerna nu.


Lätt värda 50:-  (Usel bildkvalité dock)


Nu ska jag rensa min garderob. Den är i stort behov av det.



Helgen som väntar:
Inflyttningsgrejs hos Maria.
After river-fest i Myra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback