Inget speciellt.

Skorna som jag tyckte var ett sånt klipp igår gav mig skoskav från helvetet idag. Höll på att dö när jag gick och kikade på inflyttningpresent till Maria. Fick gå in på toaletten och proppa hälarna med papper. Det fungerade dock inte speciellt bra.

Har satt upp spegeln som jag köpte på Åhléns förra veckan för ynka 28:- på väggen. Det blev bra. Ska ha massor av små ljuslyktor under på listen, tror jag. Tända ljus är mys. Kommer missbruka det i höst/vinter.



Det är sjukt varmt i vår lägenhet, som vanligt. Så fort solen tittar fram är det kört. Solen behöver inte titta fram längre. Bara om det blir riktigt varmt och badväder igen.

Jag är hungrig och vet inte vad jag ska ha på mig ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback