Callgirl

Jag stör mig på "En callgirls dagbok" som går söndagkvällarna på kanal 5. Varför glamoriserar de att vara prostituerad? Huvudpersonen som är en hon älskar sex, sina kunder och pengarna + att hon lever en allmänt lyxig tillvaro. Kan tänka mig att ungt folk som ser serien skulle kunna se prostitution, om den framställs som den gör där, som ett schysst sätt att tjäna pengar på. Ofta att callgirls tycker det är så glamoröst? Om de hade haft chansen hade de då inte hellre tagit ett annat jobb? Varför lyfta fram det som så sjukt POSITIIVT? Förstår verkligen inte. Billie Piper spelar huvudrollen. Jag har en polaroidbild på henne med autograf från en OKEJ-dag på Liseberg för 100 år sedan, haha. Hon var aldrig ens bra och vad gjorde hon? En halvkänd halvhit. Hon var ju tillsammans med Rich i Five också. Det ni! Vad fruktansvärt onödig kunskap jag går runt och bär på. Kan inte hjälpa det, suger in allt sånt där om nöjesliv. Vare sig jag vill det eller ej.  

Shit det låter som att tvättmaskinen ska explodera!!!

Kommentarer
Postat av: mathilda

laddade ner låten "girlfriend" häromdan, minns att jag älskade den med billie piper. den är skitkass, går typ såhär någonting

"do u have a girlfriend, do u have a girlfriend, u lookin really cool, u lookin really cooool" typ

2008-05-20 @ 21:06:20
Postat av: till mathilda:

haha, ja just det! jag brukade sjunga på den tillsammans med dig utan att ha hört den, typ.

2008-05-21 @ 20:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback