En skruv lös

Jag är frustrerad. Har försökt skruva ut den fula hatthyllan i säkert en halvtimma, men den sista skruven sitter som ett isberg eller liknande. Den går inte att rubba! Så nu hänger hyllan där på snedden och väntar på en Oscar som kanske lyckas bättre. Men om inte, måste jag ha den där då, eller riva väggen eller nåt, vaaa??

Va hemma i Fjärås-huset förut och pluggade. Har inte hunnit/orkat flytta hit min dator än, så den står kvar där tillsammans med all studentlitteratur. Skrev färdigt mina VAD, HUR, VARFÖR över en omvårdnadssituation som jag utförde under praktiken + knöt det hela till litteratur som man alltid måååste göra. På hemvägen tog jag en sväng förbi Ica Maxi. Köpte fleeceplädar för 10:- /styck att ha på altanen. Värsta klippet. Sen var de kanske inte finast i världen men jag orkar inte bry mig. Blev lite O'boy, saltgurka, leverpastej, mjöl, socker, cocosmjölk och äpplen också. 

I lördags var det Eurovision-kväll här med JennyLisaMaria. Räkor, alkohol, vit chokladmousse med bär och andra onyttigheter avnjöts. Ryssarna vann. Tråkig låt av många andra tråkiga. Jag höll på Frankrike. Sebastian Tellier är bra. Har gillat honom ända sedan de sände ett helt program om honom på Kobra för ett tag sedan. Fransmännen var tydligen upprörda över att han inte ville sjunga på franska, då kom ett bästing citat. "Ni behöver inte oroa er, baguetten kommer att smaka precis likadant imorgon." Underbart!  

Sebastien Tellier

Kommentarer
Postat av: i d a

hejsan har en blus som kostat runt tusen lappen till salu för 150kr i bloggen samt en söt jeanstunika för 140kr, mer kommer in för varje dag, skriv om du vill ha något.. Kram.

Postat av: Mary

Tack så jättemycket för senast vännen! Det var allt en mysig afton.. :)

2008-05-26 @ 22:01:45
URL: http://stilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback