Jajaja.

Om 20 minuter är det Grey's. Jag väntar. Min käre pojkvän är hos Fredrik och tittar på fotbollen. Vilken fotboll undrar jag förresten? Spelar Sverige? Jag är i alla fall alldeles ensam. Men det känns bra. Blir inte det minsta mörkrädd här. Idag har jag handlat lite saker inför lördagen. Ruinerar mig. Men nu kommer ju lön och bidrag på fredag. Otroligt, jag har inte köpt mig ett enda klädesplagg för pengarna den här månaden. Det har gått till hemprylar istället. Lika roligt det, i och för sig. Mamma hjälper mig med att sy till köksgardinerna. De är jättefina. Lägger ut bilder när allt här är ytterligare lite mer färdigt. Annars då? Nada. Åt nudlar på altanen i solen. Njuter.  

Kommentarer
Postat av: mathilda

chelsea vs manchester united!!!! grym match, FÖRLÄNGNING OCH STRAFFAR!!!!

2008-05-22 @ 12:02:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback