Why can't I be you?

Lyssnar på min Cure skiva "GALORE the singles 1987-1997" Mycket bra singelmakare är dom. Som skivmakare i helhet vet jag inte.

Har suttit på altanen och svettats bort lite i solen, druckit cola och uppdaterat mig om kungsbackas lokabefolkning i Kungsbacka posten. Det är sånt man får lov att göra efter en dag i skolan.  Hade seminarium om omsorgssituationer idag samt ett mycket oseriöst studiegruppsmöte. Jag har dock MASSOR att plugga de närmsta dagarna. Det ska ju bli 30 grader i helgen, så jag känner mig inte vidare motiverad. Om det inte vore för alla jävla inlämningar så hade jag hängt på Oscar till Siesta! Men icke. Ibland får man bita i det sura äpplet.



Fixade nytt pass igår. Det blev om möjligt ännu fulare än mitt förra. Ser ut som en grottmänniska. 400:- kostade det också. Åker ju till Sardinien den 11:e. Hoppas på sol, massa bad och bara götta.

Kommentarer
Postat av: Mary

Vill du det? Men ring mig så får du mitt kontonummer, så köper jag biljetterna på måndag när de släpps. Det är jag och Therese som gick i min klass i högstadiet o gymnasiet,kort brunhårig. hoho. Blir ju bara skoj om vi blir fler, så fixar vi tågbiljett när justnu biljetterna släpps.. torsdag den 18sep är det som gäller :D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback