Dejay

Har som sagt haft lektioner från tio till tre i Borås idag. Det gick fort. Fick leka DJ:s i ett gratis gör-egna-låtar-program på datorn. Roligt värre. Fick tillbaka lite vibbar från när man satt och klippte ihop ljud och grejer till radion på gymnasiet. Fan vad jag älskade att ha radio. Det är sorgligt att veta att jag aldrig mer kommer få sända och höra min röst i etern igen. Tror jag skall ta och leta reda på min, Lisas och Nathalies radioteater. Den var grym. Nog om det. Efter DJ:passet redovisade vi våra fyra musik-samlings-moment och sedan bar det av hem. Nu har jag bara en (eller två?) skoldagar kvar innan jul. Haha, det ni!  

Det ligger en korvmacka och väntar på mig i kylskåpet. Bäst att äta upp den nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback