Dover calais

Lördag kväll artade sig riktigt bra! Det visade sig att Daniel har lika mycket schlager i sig som mig. Satte på min Melodifestivalen 50 år dvd och kikade på våra favoriter. Höll på att garva ihjäl oss åt videon till godingen Dover calais med Style. Titta och njut. Christer Sandelin har så mycket inevelse att han nästan spricker när han knyter sina nävar.



Annars måste jag säga att delfinal 3 inte var mycket att ha. Bäst var väl ändå E.M.D (så mycket bättre än allt annat de gjort), Red fox snubbarna som körde reggae av nåt slag och så gillade jag internationella juryns val, Sofia - Alla. Den hade verkligen gått hem i Eurovision i alla fall, för det är sådant som de andra länderna brukar komma med. När folket gått hem från oss gick jag och Oscar en promenad runt torget i den decimeterhöga snön som någon knappt rört. Mys.  

Idag har vi bara spelat teater i skolan. Ska få handledning imorn. Roeligt.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var inte R-ljudet uppfunnet på den tiden eller??

2009-02-23 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback