Blah, blah..

Är galet trött. Skulle behöva sådana där ögonuppspärrargrejer som Alex i Clockwork orange. En, i övrigt, fruktansvärt rå film. Berördes inte alls lika illa av den när jag såg den i 8:an, som jag gör nu. Kunde nog inte riktigt ta till mig den då, av nån anledning.




Ikväll kommer sista avsnittet av Den stora resan. Har följt det på svtplay. Riktigt bra serie faktiskt. Handlar om tre svenska familjer som åker till tre olika urbefolkningar på tre olika ställen i världen och lever med dem i 3 veckor. Sjukt intressant, fantastiska människor. Vårt sätt att leva skiljer sig nåt enormt mot deras och man slås verkligen av tanken vad vi behöver all vår "skit" till. Vilka är egentligen lyckligast?     

Kommentarer
Postat av: jenny

usch,den filmen verkar läskig. jag har inte sett den, jag vet bara att olav pratade om den på psykologin. gör gärna ett häfte, hihi! jag älskar sån humor - göte!! grymt roligt. håller i alla åldrar...eller för dom med sån konstig humor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback