En liten lista kanske?

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Jeans, kofta i massa olika färger och vit tröja under.
Vad använder du just nu för skor: Växlar mellan converse och lite andra jympadojjor. Snart dax för stövlar!
Favoritfärg på kläder: Svart!

Senaste person som
Sov i din säng:
Oscar, såklart
Du pratade med: Oscar
Du delade en drink med: Dricker sällan drinkar, så det var längesen.. Typ Jenny/Lisa/Maria?
Du gick på bio med: Oscar, Niclas, Kalle
Du gick på stan med: Oscar och Lina
Skällde på dig: ... Mamma??

Senaste
Låt du hörde:
Back in your head - Tegan and Sara
Film du såg: Hotel Rwanda
Mat du åt: Köttfärs (eller min variant av chili con carnen från igår då) men jag tog fel matlåda och fick inget ris till :(
Kram: Oscar
Puss: Oscar
Fest: Avskedsfesten för Björn
Känslan: "Vill krypa ner i soffan, slå på tv:n och tända ljus"
Ilska: råkade nog Oscar ut för.
Resa: Räknas roadtripen till Linköping?
Glädje: Att fotoboken från fujifilm kom på posten idag!
Dröm: Typ att Anna Anka sprang runt och jagade mig i Kungsbacka
Boken du läste: Caipirinha med döden
Personen du träffade: Sofie, Åsa, Amelie, Linnea
Personen du pratade i telefon med: Oscar
Personen du fick sms av: Emely
Gången du åt en 7-eleven korv: Har jag nånsin ätit 7-eleven korv?
Gången du var utomhus: För nån timma sen när jag gick från Sofies bil till lägenheten.
Gången du sov: Natten som var.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I somras.
Saken du köpte:
En prickig tröja från Monki.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Anna Anka är galen!!!!! hahah

2009-09-24 @ 16:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback