Frisk, typ.

... och så kom regnet. Hurra! Nu kan man kanske få börja använda nyinköpta höstkläder?

Idag har jag varit ute i civilisationen. Skolan kallade och den receptbelagda hostmedicinen verkar ha gjort ganska bra ifrån sig. Studiegruppen hade i alla fall handledning om enkäten idag, och färdigställde den sedan därefter. Så nu blir det till att fråga folk. Så förbered er, kanske frågar jag dig.  



Funderar på att köpa den här skon. Det är verkligen inte Sofie. Men jag tycker den är rolig, och det kan kanske bli Sofie i höst. Får ju passa på när det finns sådana typer av skor på barnavdelningen. Om jag skulle vilja ha ett par liknande från vuxenavdelningen hade jag antingen tappat skorna eller sett ut som en clown.

Pass på?
DS_247521_A.tif 
DS_247521_B.tif


Skon är lite väääääl glansig på bilden.
Snyggare i verkligheten, alltså.  


Ja, vi får väl se. 


Kommentarer
Postat av: elin

KÖP DOM!!!! WOHO!!!!!



PASSA PÅ SOFIE!!!

Postat av: jenny

jag säger som elin och som jag alltid säger: Köp! Skitsnygga tycker jag!

2009-09-03 @ 22:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback