Haircut

Är nyss hemkommen från frisören. Fräschare i håret och mycket fattigare. Johanna stylade en Charlies Angels á la 70's frisyr på mig. Tuff.


Haha okej. Inte så grovt som på bilden, men ni fattar säkert grejen.
Jag har ju inte det fluffet och mittbenan.

Tänkte snart bege mig upp till mormor på fika och underhålla henne medan morfar går lös på saxen. Han är ju också frisör. Fast klipper gubbar, då. Och endast på tisdagar numera. Han är ju egentligen pensionär men vill inte sluta jobba helt.  

 
Här är en bild på mormor och morfar när de är unga.
Mormor i vita handskar och morfar i solglasögon. Med på bilden är också min lilla mamma med rosetten och min moster i den andra vita klänningen. Så sött!

Kommentarer
Postat av: elin

Jesus amalia vad pyret är sig lik :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback