Hurtbulla

Idag har jag varit hurtig. I alla fall för att vara Sofie. Efter skolan, som gav om möjligt ännu mera huvudvärk än igår, tog jag en lååååång promenad till ÖB. Tänkte att jag skulle lufta huvudet, röra på benen och få köpt scrapbookgrejs till portfolion (som finns billigt på just ÖB). Kom hem efter 1, 30h med fötter som brände (hade inga bra gå-skor på mig), varm och med ett album för 79:- och lite småkrafs. Jag gillar ju som sagt att pyssla. Har köpt mönstersaxar också! Men det kommer ju jag ha användning av vid fler tillfällen. Kul, kul, kul.

Nu är jag i alla fall värd en stor bit av kladdkakan som jag bakade igår kväll. Vågar faktiskt påstå att receptet på just den kladdkakan är det absolut godaste som finns. Jag svär. 10 fingrar upp till Gud, eller nu vad man säger - om man är troende. Vilket jag i och för sig inte är då.

     

Så här fin (ful) gjorde jag kladdkakan en gång för 100 år sedan
när jag och Oscar hade varit tillsammans i 5 månader. Mohaha. 
Så söt jag var.  

Kommentarer
Postat av: elin

Åh vad mysig bild! :P

Postat av: elin

det är jag också :)



Köpte du dina pjux?

2009-09-10 @ 12:04:31
URL: http://skicklig.blogg.se/
Postat av: jenny

ja,jag såg ditt sms nu! det visste jag ju redan. jag ser allt vad ni skriver på fejjan :D hihi. vad du är duktig som bakar. o tänkte på det, har ni inte fem år snart? slutet av september va? puss!

2009-09-10 @ 21:51:29
Postat av: Maria J

ååå va du är romantisk!!!eller var ;)

2009-09-11 @ 14:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback