I can buy you, oh yeah

Är så trött att ögonen går i kors. Det har suttit i hela dagen. Förstår inte varför.

Hade musik idag och gick bland annat igenom en liten grundkurs i gitarr. Mina gamla kunskaper satt i. Hade tänkt börja klinka mera hemma, det är roligt. Men nu är ju inte Björn här som kan stämma gitarren åt mig, som han gjorde sist. Grrr. Får köpa en sån där stämapparat kanske? Sjukt praktiskt.

Angående föregående mening med ordet "köpa" i har jag satt ett tvång på mig. I var och vartannat inlägg i min blogg har jag nämligen lagt märke till att jag har med ordet "KÖP". Ungefär som om jag har någon slags köpmani. Jag får krupp på mig själv av allt detta prat om att köpa. Därför har jag nu satt ett tvång på mig att jag INTE får nämna det ordet i bloggen på ett bra tag. Låter som en fin deal. Bort med köpmanin, tack. 

Nu har jag ätit kladdkaka varje dag i en veckas tid! Behöver hjälp att äta upp den. Glömde bjuda i fredags ju.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback