Knokk

Har skickat efter en turkos Knokk-klocka. Är så där lite smått förälskad i dem. De är så snyggfula. På bilden står jag och posar med Marias fina vita klocka. Det är åter igen hon som kommit med tipset. Maria har koll på grejerna.



Har gått en riktig långpromenad idag. Det var skönt. Har fått för mig att jag skall börja promenera i höst. Någon gång (helst fler) i veckan i alla fall. Antingen med musik i öronen eller med någon trevligs sällskap. Jenny, vi som typ är de enda Kungsbackaborna numera, du har kanske lust att haka?

Måste förresten ge tummen upp för en rolig kväll i fredags. Det räkades, shottades, pest eller kolera-des och dansades på Miiiingel.

Kommentarer
Postat av: elin

harkel harkel! Jag köpte 3 stycken i thailand i januari så jag va först :)

Postat av: jenny

jag är på! jag&sebban gick till willys idag och handlade och gick hem. det tog en jäävla tid ska jag berätta så jag är sjukt nöjd. men vi kan ju gå i kungsbackaskogen..där törs jag inte gå själv eller var som! puss

2009-09-13 @ 18:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback