Kom då!

Funderar på när min platt-locktång kommer som jag skall få för att jag blev lurad att prenumerera på en tidning. Grejen var den att ett konstigt nummer ringt mig några gånger. Jag var nyfiken på vem det kunde vara, men råkade missa alla samtal. Så vid ett tillfälle ringde numret igen, men då bestämde jag mig dock för att inte svara för jag "var inte på humör för det", eller nåt. Då tyckte Osc att jag var fånig och bara för det så svarade jag nästa gång, för att bevisa att jag inte alls är fånig. Då var det självfallet en försäljare som försökte pracka på mig en tidning för 250 spänn. Jag kom med den utmärkta ursäkten att jag är student och inte har råd. Då kom hon med dödsstöten. Hon "skräddarsydde" ett förslag för just mig, som hon säkert blivit tillsagd att göra om någon tvekar. Och självfallet gick jag på det som den idioten jag är. Jag kommer nu alltså få 8 nummer av Plaza kvinna + en platt-locktång från Baybliss (eller nu vad det heter) för 199:- Fast det var inte så dåligt ändå tyckte jag... Fast tidningen och tången kommer ju aldrig!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback