Sjukblogg nr. 3

Varför är det så satans jävla varmt ute? Jag kokar upp och försvinner här inne i lägenheten (läs: BASTUN). Känner mig fresh, fresh, f r e s h ! Eller inte. Har snarare en hinna av svett och sjukdom över mig. Mmmm! Nån som vill komma och joina?

Jaja. Jag mår rätt så bra i alla fall. Det är bara den där hostan jag skall få bukt med. Mamma har tvingat iväg mig till sjukan som öppnar vid fem. Jag har ju ätit en hostmedicin för "hosta med segt slem", när jag i själva verket skall ha en för rethosta. Smart. Därför tyckte hon att jag skulle se till att få ett recept utskrivet. Det är för den hostmedicinen som smakar lakrits, tror jag. Älskade den när jag var liten. Hur som helst så höll jag Oscar vaken halva natten med mina hostattacker. Fast nu har jag inte hostat på 2 timmar eller nåt, så jag vet inte om det är så nödvändigt i alla fall. Att gå till sjukan alltså.  

Idag har jag fått pluggat lite i alla fall. Läst Vygotskij-boken som kom på posten igår, och skrivit 6 frågor kring vårat syfte med enkäten som skall med till handledningen imorn.  

På återseende!

Kommentarer
Postat av: jenny

lilla vän! hoppas du är helt frisk snart! puss

2009-09-02 @ 22:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback