Sjukbloggen fortsätter....

Det blev ingen skola för mig idag. Går på hostmedicin och blir aldrig av med den tjocka halsen och till viss mån hängigheten. Men imorn hoppas jag! Idag är fjärde dagen som jag inte stuckit näsan utanför dörren, om man bortser från när jag kollar brevlådan och tar det djupaste andetaget jag bara kan för att få in så mycket frisk luft i kroppen som är möjligt. Så det blir ytterligare en dag liggandes på sängen och gluttandes på webb-tv. Känner dock att jag borde göra någon nytta. Typ läsa studentlitteratur, som jag inte har än. Hade varit väldigt bra om jag fått kopierat enkät-boken till föreläsningen idag, som jag och Linnea var på gång att göra i fredags. Dock upptäckte jag då att jag hade fel plånbok - den där kopieringskortet INTE ligger i. Såklart. Men what to do? Kan ju inte rå för att jag skulle sjuka ner mig...



Lite musik gör en oftast på humör.

Kommentarer
Postat av: W

Jo då, det kommer nog bli bra. På det ena eller andra sättet. Ska i alla fall ge det hela en ärlig chans och så kan jag säga det till mig själv att jag åtminstone gav det hela en chans ;)



Aldrig roligt att vara sjuk, speciellt när man har viktigare saker att göra än att ligga i sängen

Skön låt btw!

Postat av: Mary

jaa, köp en, finns ju massa olika färger, och helt okej pris! och du, krya på dig vännen! usch o fy för sjukdom! pusskram

2009-09-01 @ 23:15:43
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback