STRIKE!

Heeeeeeeej.

Emely är hemma över helgen så jag träffade henne igår! I miss her.  Vi + fler drack vin på The square och discobowlade. Det var flera år sedan jag senast utövade denna sport. Om man nu kallar det för sport? Ja. Det gick ganska bra i alla fall! Slog en strike och några spärrar. Fast jag kom ändå sist i vårat lag, för resten bar på dolda talanger. Och Emely skall ju alltid vinna. Fast det gick i alla fall bättre för mig än för Hj ;D Avslutade kvällen med utgång i Kba:t. Det var dött, dött, dött. 

Ikväll är det födelsedags-/inflyttningfest hos Niiiiiclas. Då slår vi klackarna i taket. Oscar har fått äran att baka ihop en fin spotify spellista som även jag bidragit till. Nu äre fääzt.

Den här finns med:




Åt förresten på Mediterrano i torsdags. Det var mys och gott. Valde marinerat kycklingspett med råstekt potatis, grillade grönsaker och husets egen tzatsiki. Mmm-m-MMmm!     

Kommentarer
Postat av: elin

ååh mediteranio (?) är min favorit restaurang! ses snart? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback