Fotobok

Fotoböcker är ju något som jag hållt på med ett tag. Det är hur kul som helst. Man designar sin egna bok på internet med sina egna bilder. Resultatet brukar bli väldigt snyggt. Hör här, nu har man chansen att få en GRATIS fotobok från http://www.fujidirekt.se/fotobok/om man skriver 100 ord om denna i sin blogg. Ett fantastiskt erbjudande som man bara inte får missa! Själv blev jag tipsad om denna kampanj i Marias blogg.

Med den erfarenheten jag har av fotoböcker tycker jag speciellt mycket om fujifilms fotobok eftersom det finns så många olika alternativ till att designa den precis som man själv vill. Det finns olika bakgrunder man kan välja mellan och olika ramar till bilderna. Man kan skriva texter till bilderna, välja typsnitt, bestämma storleken på bilderna samt välja en hård pärm eller mjuk pärm till boken, med mera. Om man vill kan man göra en bok med ett speciellt tema, till exempel om man just tagit studenten. Eller varför inte göra en bok full med massa roliga festbilder? Dessutom är fotoboken en utmärkt present som man kan göra väldigt personlig. En gång gav jag till exempel bort en fotobok till mina morföräldrar i julklapp, boken innehöll bilder på barn, barnbarn, barnsbarnsbarn och alla olika jular och andra träffar som vi firat tillsammans. Det var väldigt uppskattat!

Så tag du också chansen och gör din egen snygga fotobok från fujifilm. Det är bara att klicka på länken ovan!  

Semesterlycka
Fotobok

Exempel på olika typer av fotoböcker från fujifilm, och hur de kan se ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback