Teve

Snart kommer en tv-gubbe hit för att se om han kan göra något åt att 3:an och 5:an helt plötsligt bara försvann från vårat kanalutbud. 5:an är ju den enda kanalen jag tittar på, typ. Ni vet Desperate housewives, Grey's anatomy och Gossip girl. Lyckligtvis har säsongerna inte börjat sändas än. Ja, jag är sorglig.

Annars så har jag faktiskt börjat titta mycket mer på svt det senaste året. De sänder bra dokumentärer, Debatt brukar vara intressant, Kobra är underhållande likaså Hype och alla Fredrik Lindströms språkprogram. Nu har jag även fastnat för True blood som svt börjat sända. Oscars fel. Jag tänkte inte titta, men han envisades med att jag visst skulle gilla serien. Och han har så rätt. Fattar inte grejen med vampyrvågen nu bara? Själv var jag helt fast i den mellan 5:an till 8:an, eller nåt. Bästa bokserien som jag läste var Vampyrens kärlek. Ååh. Blir nostalgisk bara jag tänker på den. Faktiskt så står de böckerna fortfarande kvar i bokhyllan. Hade tänkt att jag skulle läsa om dem, någon gång. 


 



Kräftskivan i lördags satte inte igång förän 00:30 på natten. Så lång tid tog golfandet i mörkret, trots att bollarna gick ut 21:00. Galet. Jag och Lina vinade på PeterNiclas medan Jonas kollade fotbollen, i väntan på att golfarna skulle bli färdiga med spelandet (eftersom vi själva inte skulle vara med och tävla). Det tog längre tid än vad alla trodde. När folk väl började äta sina kräftor vid 01:00 var alla redigt sega, så det blev inte så många snapsvisor.

Helan går? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback