Fort, ge mig salt!

Helgen var bra.

Höjdpunkterna:
- Vin/öl/cider i Vasa
- Spelning och dans på Henriksberg
- Sunes sommar och världens bästa Rudolf Andersson

Jag och Oscar funderar på att starta en facebookgrupp "Vi som tycker att Peter Haber borde ägna sig åt att spela komedi", eller liknande. Förslag? Har även en till på lager, fast om en helt annan person: "Vi som tycker att Rickard Sjöberg schlibbat till sig". Sånt kan man ägna sig åt när man inte har något bättre för sig. Hade kunnat stå med på KP:s eller Grafittis "att-göra-lista-när-du-har-tråkigt-och-det-regnar-ute". Läste alltid sådana listor när jag var liten.  

Känns som att jag har damm i halsen. Inte okej.   



Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, fixa båda grupperna! :P Sunes sommar är bäst!

Postat av: MYMiC

hahhha åh, sunes sommar är ju bäst!

2010-04-27 @ 10:44:37
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback